gizememre taze fasülye ve yoğurdu genelde seviyorlar.. ilk denememde sevinçten ağlamıştım.. sulu köfte yemeğinide sevdi benimki.. ama yoğurtla.. bu gün haşlanmış tavuk kemirttim biraz.. yumurtalı peynirli pekmezli muhallebi yapmıştım arkadaş tavsiyesi ama yemedi zalım evlat.. brokoli, kabak, avokado imkanı yok yutturamadım 😢 daha çok bizim yediklerimizi tercih ediyor gibi 🥴 çok zor iş yaaa