5 ay 7 günlüğüz ilk 3 ay koliklik ve uykusuzlukla geçti .3. Ayda meme reddi eklendi bunlara ve gündüz uykusu tamamen bitti 2 aydır resmen gündüzleri ayağımda 15-20 dk anca uyuyor. Ataktır dedim 4.ay atağı ama bir atak 2 ay sürebilir mi doktora gittim her şeyi normal. Geceleri yarım saatte bir sürekli kalkıyor diş sancısı olduğunu sanmıyorum ağlamıyor çünkü uyumak istemiyor. Gece boyunca 15-16 kez kalkıyorum hiç uyuyamıyorum gece uyumuyor gündüz uyur bari diyorum ama gündüz uykuları daha berbat direniyor asla uyumuyor. Ya nezaman geçicek bu durum 4.ay mahvetti bizi zaten meme hala emmiyor. Uyku asla yok. İştahta yok mamada içmiyor pek. Nolur bir fikir verin bebeğim neden böyle yapıyor