enesimo ben 6,5 aylıkken yaptırdık doktorumuzun tavsiyesi üzerine. Daha erken yaptırmak istemiştim 2 3 aylıkken ama izin vermedi hiç tavsiye etmedi yapisiklik sorunu yaşayan çok oluyor erken dönem sunnetlerde dedi. Gercektende iki arkadaşım biri 2 aylık biri 3 aylıkken yaptırdı sonra yapisiklikla uğraştılar tabi herkesten olmuyordur ama yapan doktorlarda alakalı olabilir