aleyynab Meme reddi yaşıyoruz 2.5 aylık ne yapabilirim kızlar hiç bişey yemek istemiyor mama biberon emzik 200 gr kaybetmiş uyurken uykusunda iki dkka emiyorsa emiyor şırınga kaşık herşey denendi çözümü olan var mı zaten zayıf bi çocuk üzülüyorum
Shaggy_ aleyynab ogs sondalar var onlardan al göğsünün ucuna bantla. Süt kısmından enjektöre ya sağdığın sütü koy ya da mama koy göğsünle beraber ogs nin ucunuda ağzına almış olucak. O şekilde yavaş yavaş deneyebilirsin beslemeyi. Memeden süt geliyor sanıcak yani.