Dün aşı oldu aşıdan mı yoksa bebeğimin üstünü çok değiştirdim oara soğuk mu aldı anlamadım dün akşam çok ağladı tüm gecede azıcık kakasını yapmış sadece idrar oda az burnu tıkanıyo burnunu açıyprum sümük geliyo ne oldu bebeğime anlamıyprım ilk çocuk deneyimsizim onunla birlikte bende ağlıycam artık