Kızlar 2 ay 19 günlük bebeğim var çocuk doktoru kafa çapı küçük dedi bıngıldağı erken kapanmaya başlamış dedi çocuk nöroluğuna yönlendirdi çocuk nöroloğu sınırın altında değil 38.5 küçük ama çok sorun teşkil etmez dedi ama maalesef ben çok korktum bu durum başına gelen var mı :(