Merhaba. Bebeği 27 günlük doğduğundan beri gözünde çapak var. 2-3 tane farklı damlalar kullandık geçmedi. Çay ve kaynayıp ılımış suyla siliyoruz faydası olmadı. Anne sütü ile sil dediler ama doktor kesinlikle yapma fayda sağlayacağı gibi daha çok besleyedebilir dedi. Daha baska ne yapabilirim bilgisi olan yardımcı olabilir mi?