esraa_20 66 günlük bebeğim var gece 6 saat en fazla uyurdu şimdi 1 saat daha fazla uyudu ben kalktım bu sefer alarm kurmuş gibi uyandırmalımıyım hergün gece kendi kalkıyor şimdide kalkmadı oturdum kalkmasını bekliyorum resmen yoksa uyandırıyım mı
bebemiz esraa_20 uykuda rüya beslenmesi yapın. Ben 1 aydır öyle yapıyorum kızım 4 aylık :) sizinki de küçükmüş şekeri fln düşmesin normalde ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız bence uykuda besleyebilirsiniz
esraa_20 tralicem yarın doktora soracağım bende aslında kilosu %50 persentilin üstünde ama yine de tedirgin oldum teşekkür ederim
bebemiz esraa_20 yalnız uykuda besleyince de ben gazını bşr şekilde çıkarmaya çalışıyorum . Çıkaramazsa da omuzumda 10 dk tutuyorum sindirmesi için uykusuna devam ediyo oluyo o sırada da . Uykuda kusma durumundan çok korkarım .
nazelif20 esraa_20 bu konuda çok farklı görüşler var yarın mutlaka doktora sorun benim doktorum 4 -5 aya kadar max 5 saat derdi
esraa_20 nazelif20 normalde bebeğim 6. Saatte kalkıyordu bende kendimce max6 saat belirledim o öyle yapınca şimdi 1 saat fazladan uyuyunca tedirgin oldum evet yarın kontrolümüz var doktora soracağım kesinlikle 8 tane yiğenim var ablamgil kesinlikle kendi uyandırmadan sen uyandırma diyorlar bizim çocuklar öyle büyüdü diye ama insan yine de tedirgin oluyor
esraa_20 bebemiz ben o şekilde yapmıyorum yoksa uykusu açılıyor gece şimdiye kadar hiç kusmadı allah esirgesin bir tık eğimli yatıyor zaten
esraa_20 Minel-inannesi ayy alışmışız uyanmasa ben uyanıyorum 😅😅bakıyorum bu çocuk niye uyanmıyor diye
Minel-inannesi esraa_20 yani cok icinize sinmedigi yerde rüya öğünü yapın ama uyandirmayin hazir uyuyoken
3erkekannesi__ esraa_20 3 aylık ikizlerim var iki gündür birisi ilk defa rahat 5 saat uyudu gözlerim yaşardı 😅 hala uyuyodu ben uyandırmadan kaldırdım emzirdim yatırdım diğerinden de aynı performansı bekliyorum 😅
esraa_20 Doktorlar 100 günü geçtikten sonra 10 -12 saat uyuyabilir diyorlar uyusunlar inşallah sizde dinlenin biz tekken çok yoruluyoruz siz bizden daha çok yoruluyorsunuzdur ☺️