Kızlar merhaba dün akşam 8 den beri ateşli kızım 18 aylık ateş 2 buçuk saatte bir yükseliyor dün gece 2.30 da acile götürdüm doktor antibiyotik yazdı yolladı ilgilenmedi bile. Yarın öğlen de doktora gidicez kontrolü var ama gece 2 den beri ateşi düşmüyor bir şey yemiyor ilaç içmişti boş kustu ilaç da içmiyor. Suyla dokunuyorum vücuduna bezle duruyor onda da kıyamet kıyamet ağlamalar napıcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz