Kızlar 1,5 yas tam atak dönemi bende var ya 18. Ay da yarım saatte bi kalkıyodum ağlama krizi ile hatta bi gün kafama tak etti yeter bırakıcam dedim sirke sürdüm allahım tiksindi istemedi 10 dk içinde uyudu sonra ağla ağla kalk bu sefer ben dayanamadım hemen yıkadım memeyi verdim ama hala sirke koktuğu için emmek istemedi o kadar üzüldüm ki sonra şunu sordum kendime öncelikle hazır değildim emzirmeyi çok seviyorum evet çok bağımlı bazı günler memeden kucaktqn inmiyor gece çok yorucu oluyor ama 18 ayda akıl edemiyorlar yani her şeyi anlasalarda ben 2 yaşını biraz geçerim bile belki çünkü en azından bizi daha iyi anlayabilirler yara oldu uf oldu diye o yüzden şu an onu ağlatmak istemiyorum bende çok ağladım bende bağlanmışım şu an 19,5 aylık