traum86 benimki o kadar babasının uyutmasına alıştı ki akşamları asla ne kucağımda ne ayağımda uyuyor. Önceden kimsede uyumazdı sırayla kucağımızda sallardık. Sonra eşim ayağa alıştırdı fakat benim ayağımda da asla uyumuyor. Babası alıp sallayınca maximum 15 dk 🤦🏻♀️ geçen gece eşim yoktu erkenden uyuyan bebek 2 saat boyunca ağladı 🤦🏻♀️ adam seçiyorlar şimdiden ben anlamıyorum 😂 gündüzleri hamağa alıştırdım ben. Ama yine iş yapabiliyor musunuz diye sorun, asla. Çünkü 5 10 dk sallamazsam uyanıyor tekrarlamamı istiyor. Uykuları zaten Max 30 dk. Ben saldım her şeyi o yüzden