Sağ göğsümde nohut gibi bi şişlik vardı kızarıktı ve bastırınca ağrıyordu doğum yaptığım doktorumla görüştüğümde süt kanalların tıkanmış olabilir dedi antibiyotik yazdı. Meme ultrasonu çektirilebilir her ihtimale karşı dedi. Antibiyotik kullandıktan sonra geçti masaj vs yaptım ama ultrason çektirmedim geçti diye. Şuan sütüm yok bebek 2-3 haftadır emmiyor. Sütümü sağmaya çalıştığımda da süt gelmiyor. Acaba yinede ultrason çektirsem mi ? Bir de doğumumun ilk zamanlarında sütüm geliyordu yara vs olunca kesildi şuanda 2-3 haftadır emmiyor bebeğim süt olmadığı için baya ara verdim emzirmeye tekrar emzirmeye başlasam sütüm geri çoğalır mı 47 günlük anneyim normal doğum yaptım ama suni sancı ile kendi sancım açılmam vs hiçbir şeyim yoktu suni sancının etkisi olabilir mi sütümün olmamasında 😔