oznursss 47 günlük bebeğim var İzmire gitmeyi düşünüyorum Kayseri’den daha önce giden var mı biraz evham yapıyorum
Birdunyabircennetannesi oznursss Endişe etmeyin zaten o zamanlarda uyur genellikle Birde arabada uykusu gelir zaten
bendenbirtanedahayok oznursss 10 günlük bebemle 4.5 saatlik yolu 8 saatte gelmiştik ama uyumuştu hep sadece emzirme için kenara çek altını değiştir vs uzatmıştık yolu uyuyorlar şükür ama 2 saatte gir mola mutlaka verin uzun süre pusette kalmamaları lazım
mucizeolsuun Gittim memlete filan özel arabayla gideceksiniz bence sorun olmaz zaten uyuyorlar güzel bi şekilde konforu sağlarsınız rahat bi yolculuk yapabilirsiniz
deryadeniz35 Ben de bayramda gideceğim İzmire bebiş 2aylık olacak biraz araba yolculuğundan korkuyorum açıkçası uçakla gideyim diyorum bebiş durur mu bilmiyorum 🐥
yagmur35yy oznursss arabayla gidince ve emiyodu kolaydı edirneden aksaray Nevşehir Antalya didim izmir İstanbul arkada rahat rahat gitmistim
momas oznursss biz 2 aylıkken istanbuldan aydına gitmiştik. Ben baş edemedim çok uyumadı sıkıldı. Annemlerde vardı kendi arabalarıyla arada onlara verdim ben uyudum