salihaysima Merhaba kızım 1 yaşında sürekli emiyor ek gıda pek yemiyor oruç tutup tutmama konusunda kararsızım sütüm azalır diye tutmak istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz ne yapacaksınız anneler ?
bendenbirtanedahayok salihaysima yemek yerken bile enerjikken yani bir bebeğin peşinde koşmak tüm gün çok zor ben dayanamıyorum günde 10 kez emiyor belki 7.5 aylık.. tutmayacağım sonra tutarım
JollyBaby salihaysima Gecen sene doğum yaptığımda bebegim 1 2 aylikti o zaman çok daha küçüktü sut kuzusuydu kıyamadım tutmaya çünkü sadece sut ile besleniyordu. Şuan 13 aylik ek gida ile bi şekilde gecistirmeyi düşünüyorum. Borçlarim birikecek yoksa. Allahin izniyle gece bol su içip guzel beslenip öyle tutmayı düşünüyorum. Senede 1 tutuluyor ya o heyecan guzel oluyor aslında. Fakat baktım sütüm azalıyor sanırım yine tutamam
Gme1709 salihaysima geçen sene 8 aylıktı tutmuştum bu sene 20 aylık olacak yine tutacağım Allahın izniyle.
salihaysima JollyBaby benim de kızım geçen sene 2 aylıktı tutmadım bu yıl 13 aylık olacak deneyeyim diyorum baktım dayanmıyorum tutmam diye düşünüyorum
JollyBaby salihaysima Aynen bende öyle düşünüyorum rabbim kolaylığını verir inşallah. Bol bol sütlü günlerimiz olur inşallah 🙂🫶🏻
0684 Tam 1.5 yaş oldu kuzum Allahın izniyle tutucam iki senedir Ramazanı anlayamadım tutmadım eşim tek başına sahur yaptı bu sene ikimiz içinde iyi olucak diye niyetlendim bakalım
Eylulzeynep8 salihaysima 0 6 ay arası bebegi olanlara önerilmiyor zaten daha büyük olan anneler tutabilir bence ek gıda vesaire var çünkü
ciray Emmiyor, sağıp veriyorum, 7 aylık. Emmediği için uyaran çok az ve o gün su içmesem ya da iyi beslenmesem sütüm hemen azalıyor. Biraz daha anne sütü alsın istiyorum. Sanırım bu nedenle tutamayacağım.
barisinannesi35 salihaysima benim de aynı sizin gibi… 13 aylık aşırı memeye düşkün ek gıda ruh haline göre değişiyor ama arası yok meme istiyor hep. E ben de emzirince dudaklarım kuruyor zaten gün içinde aşırı hareketli ben de peşinde koşmaktan hemen acıkıyorum… Rabbim affetsin bu sene de oruç tutamayacağım 🙏 Tabii bunları geçtim bir de sütüm azalırsa korkusu…
yagmur35yy salihaysima tutmayı istiyorum ek gıdada sorun yok ama sorun bende açlığa dayanamıyorum bu sene ben yok🥲