Kızlar eşim ciceksepetinden kurabiye siparişi vermiş, yenilebilir çiçek yani. İçinden saç çıktı 🙄 kurabiyenin çikolatasının içindeydi resmen bende çıkarttım ama, şikayette bulunsam bu sefer kendiniz mi koydunuz falan diye bi tepkiyle karşılaşırım diye uğraşmak istemiyorum. Çıkartınca zaten çikolatanın üstünde yeri belli oldu kılın üstünde de çikolata parçaları var ama napiyim sizce 🤦🏻♀️