ssevdanurr Ben de iki aya yakın çektim. Önce su topladı, sonra yara oldu, sonra da çatladı. Denemediğim şey kalmadı. Gümüş kapak, çeşitli kremler, kantaron yağı, lanolin krem. Tabii bu saydıklarımdan fayda gören de varmış ama bana faydası olmadı. En son zeytinyağı sürüp göğüs kapağı taktım. Zeytinyağı yumuşattı. Sütüm de akıp aynı zamanda hava aldığı için iyice yumuşadı. 2 ayın sonunda artık acımıyor. Ama en önemlisi göğüs ucum yumuşadı şimdi nasıl emerse emsin acımıyor. Zeytinyağı artık sürmüyorum ama göğüs kapağını takıyorum.