sitare66 ben zaten konuşmayı çok seven bir insanım yani çocukken annem küserdin de yarım saat kafamı dinlerdim der 😂 kimseyi bulamasam kendimle konuşurum jdjsjs deli sanıyorlaar 🎶 bu kitap da diyor ki kabaca zengin ailelerin çocuklarının duyduğu kelime sayısı fakir ailelerdeki çocukların duyduğundan 30 milyon fazla zengilik fakirlik artık günümüzde ilgili ilgisiz olarak da nitelendirilebilir doktorum da demişti ki kendi kitabını bile sesli oku farklı kelime duysun ben ne yaptım tummy time yapmaya başladıklarında karşılarına direk kitap koydum her zaman konuştum her gün mutlaka açık havada yürüyüş yaptık şu şekilde asansörün düğmesine bastım asansör geliyor 3. Katta 4. Katta şimdi bindiik iniyoruz katları say merdivenler katları say hava bugün nasıl sence bak güneşli miss gibi sıcacık rüzgarı hissediyor musun evet şuan ilkbahar mevsimindeyiz ağaçlar çiçek açmış pembe çiçekli ağacı gördün mü sence o kiraz ağacı mı elma ağacı mı komşumuz ve köpeğiyle dün karşılaşmıştık bugün de görürsek merhaba diyelim mi köpek nasıl ses çıkarıyordu hav hav mı kedi kuş yani bu yazdığım günümün sadece 5 dksı falandır uyandığımız andan uykuya geçene kadar böyle konuşuyorum çocuklarla pazara markete çarşıya çok götürüyorum değişik kelimeler duysunlar diye o gün ya da o aralar ne yapıyorsak onunla ilgili kitapları okuyorum gün içinde mesela yakın zamanda bir yere gideceksek seyahat temalı ya da ilkbaharda bahçe işleri ile uğraşacaksak onunla kışın kar temalı vs ve ikisini de haftada bir kütüphaneye götürüyorum düzenli