Arkadaşlar merhaba bugun adetım 8 10 gun geçti olamadım sprıalle korunuyorum. Hamilelik süphesiyle doktora gıttıgımde buyuk olmayan bir kist gördü kan tahlılı istedi. E nabızdan baktım gebelik yok istedigi testlerde notmal referans aralığında çıkmış. Sprıalden kaynaklı olabilirmi başına böyle bırsey gelen varmı