uykusuzanne__
İşin gerçeği bizim Tedaviyle oldu biliyorsun ya ben akışına bıraktım olursa bizim için doğal yolla cok buyuk sevinç olur tekrar tedaviye gerek kalmadan. Ama gel bana sor gönlümden geçen en az 2 buçuk 3 yaşına gelsin istiyorum. Her ay bi korku tedirginlik oluyor istemeden. Çünkü hala bi düzen yok ki uzunca bi zaman da olmayacak bunun farkındayım. Gündüz sorun yok eğlenceli vakit geçiriyoruz yorulmuyorum yani oysa çok hareketli bi bebek.
Ama geceleri iste şöyle kesintisiz bi uyusa cok daha kolay olacak bazı şeyler de işte nasip artık her şey olacağına varır napalim🥲