Busradoga eşimin doğum gününde,işten eve gelmesine 40 dakika kala falan öğrendim. Öyle oturmuş yaprak sararken bir an da adet olmadığım aklıma geldi 😂hesapladım tam 8 gün gecikmem vardı,istediğimiz için de evde hep test oluyordu. Kalktım bir hışımla testi yaptım anın da kıpkırmızı çift çizgiyi gördüm. Doğum günü için aldığım hediyesini,testi koydum kutuya ve birde not yazdım ‘en güzel doğum günü hediyen benim babacım’ diye. Eve gelince de hemen eline tutuşturdum 😂görünce ilk anlamadı sonra ben ağlamaya başlayınca oda ciddi misin falan deyip ağlamaya başladı kapının önünde 🥲