Arkadaşlar süt sağım yapıyorum yarim saatte 150ml oluyor iki göğüsten iki saate bir sağım yapıyorum.. Bebegim 2ay 26günlük 2saatte 70ml dedi doktorumuz ama bazen 90 bazende 100ml + içiyor.. Sutumu yarim saatten az sagip ona göre mi vermeliyim siz ne kadar dk sağıyorsunuz ne kadar geliyor sütüm nasıl sizce..
Birde her sagdigimda arttığı için düzene mi sokmalıyım ne kadar vereyim düzene sokamadım kafam karışık yardımcı olur musunuz?