Yigityigit Kızim 36 günlük oldu acaba geceleri hala alarm kurup uyandırmaya devam etmeli miyim. Kendi kendine 4 saati buldu gece uyanması oda denemek için değilde alarm yanlış kurmuşum ondan kaynaklı oluştu
aysegulcetin Yigityigit 1 aylık kontrolünde kilosunu iyi almışsa, bence uyandırmanıza gerek yok. Kendi ne zaman acıkırsam o zaman kalkar. Ben 1 aylık olduğunda kızımı kaldırmayı bırakmıştım
badai Yigityigit benimde 46 günlük bebeğim var alarm kurmayı uzun süredir bıraktım ilk başlarda kendisi 2 saatte bir kalkıyordu 1 hafta 10 gündür uyanması 4-5 saati buluyor vicdan azabı çekiyordum kendi kendime ☹️ doktor kontrolünde soracaktım unuttum
Nzlberen Doktorumuz 1. Ay kontrolünde artık alarm kurmaya gerek yok istediği zaman emzir diyordu. Ama ben 3-3.30 saate alarm kuruyordum
Yigityigit Denizezgi aysegulcetin evet şükür kilo alımı gayet iyi dediğiniz gibi yapaym ozaman kendisi ne zaman isterse ozaman uyansn doktorumuza sordumda uyandırmaya gerek yok ama içine sinmiyorsa yinede kaldır deyince arada kaldım
mervesare01 aysegulcetin benimki gündüzleri 2 3 saat uyuyor meme mama alıyor diye mi acaba…geceleri emziriyorum öyle çok uyumuyor 1 2 saatte Bi kalkıyor acaba tam emip doymadığı için mi uyanır
aysegulcetin mervesare01 Maşallah o zaman karnı daha iyi doymuş olabilir, 40 çıktıktan sonra gaz vs bir sorunu olmazsa geceleri daha uzun uyumaya ve daha az beslenmeye başlıcaktır. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz