asilsmom_ evet ama o zaman taze anneydiniz adapte olmamıştınız ve çok uykusuzdunuz çok normal.. açıkçası ben de sizin gibi düşünüyordum yani asla yanımda yatırmam filan diyordum biraz da mecbur kaldıktan sonra araştırınca meğer bilimsel olarak da mümkünmüş dedim. Ama yine de ebeveynler ve bebek arasında onlara özel bir durum bence, herkes nasıl rahat edecekse öyle olmalı🌸