ezgiii12490 ben de 3bucuk aydan beri mama veriyorum. Artık 1yas oldu şimdi ek gıda ön planda tabii çok şükür herşey yiyor ama mamayı da kesemedik. Anne sütü ve ek gıda veren yakınım var mesela onun bebeği bebimkinden 3ay küçük ama daha iri daha tombul. Gelişimin bunla ilgisi yok. Tabii bebeğinizin sağlığı kilosu ile ilgili şüpheleriniz varsa doktora danışabilirsiniz. Siz doktora danışın ama bence o da bu saatten sonra mama onermez çünkü artık bu aylardaki bebekler yemek yemeye odaklanmali