Merhaba benım oğlum 9 ay 7 günlük yani ismine bakıyor göz teması var tamamen dik oturabiliyor babıldama da var ancak heyecanlandığında özellikle sesli ışıklı bir oyuncak da yada tv açıldığında falan ellerini ayaklarını döndürüyor kollarını açıp titriyor gibi yapıyor o kadar heyecanlanıyor yani normal mi bu bebeklerinde yaşayan anneler lütfen bana yazın çok kafama taktım ya