Normal mi? 2 gün oldu yarın 3. Gün olucak şişniş kızarmış birde çok kaşınıyor anne diyor ☹️
Sedef07 merhana acaba şişlik geöti mi benzrr bir durum bizdede var
bernabaskaci evet birkaç gün içinde geçti.