mayucel yani bende mayıs ayının sonunda başlamıştım eğitime öyle çok sıcak değildi hava yaz ortası değildi yani, duştan korkma konusunda birşey diyemiyorum benim oğlum duş sevdiği için her dakika yıkasam sesi çıkmaz. Bir de hava sıcakken daha iyi olur denmesinin sebebi, çocuk tuvalette uzun dakikalar oturabilir ilk başlangıçta doğal olarak bacakları çıplak oluyor tişörtünü sıvıyor bel göbek açık oluyor falan üşütür diye ama ev sıcaksa bence sorun olmaz. Bir de ben yazın tam ortasında tuvalet eğitimi vermek istemedim çünkü yazın sürekli dışarıdayız nasıl çıkarız nasıl ederiz diye düşünmek beni biraz endişelendiriyordu, havalar bir tık daha serinken başladık ki 1 2 gü dışarı çıkamasak bile evde bunalmayalim