Kızlar kafayı yemek üzereyim martta tam 1,5 yaşında olacak kızım, bu ara resmen delirdi her şeye ağlıyor her şeye burnunu sokuyor asla bişeyden memnun kalmıyor yapma dediğimi gözümün içine baka baka yapıyor uyumuyor oturmuyor yemiyor sadece emiyor ve huzursuzluk. 1 ay öncesine kadar asla böyle değildi çok uysaldı yemek yerken o da bizimle yer kalkardı ama şimdi şok içindeyim akşam bize yemek yedirmedi deli gibi çığlık ata ata ağladı ne yapsak susmadı. O kadar moralim bozuk ki sanki çocuğa şiddet uyguluyorum bi görseniz kafayı siz de yersiniz. Ne yapayım ben bu çocuğa 😔