HasretHanim Kızlar selam. Benim kızım emerek uyuyor zaten beraber yatıyoruz. Gece de emiyor/ ama ben çok yoruldum 6 aydan sonra gece emmesinş kesmek istiyorum nasıl keseceğim ya yardım edin: emzik te almıyor bu arada. Ne emzik ne biberon almıyor değişik 😅
annebalim_ HasretHanim 14 aylık kesılmedı gecesı daha kesılmezde unut o güzel gunlerı 😃😃suan hıc kalkmazsa bes kez kalkıyor ıkı dk uyanmasan da yatağından atlıyor gözünü açıp oyun oynamaya başlıyor 😃
HasretHanim annebalim_ kız saçmalama kafayı yerim ben 🤣 7 aydan sonra beşiğine alcam diye hayal kuruyorum 🤣 benimle yatıyor emdiği için gece 2938376363 kere kalkmayım diye yanıma alıyorum
annebalim_ HasretHanim valla durumu ahval budur bende çok umutla beklıyorım 2 yaşından somra kurtulurum dıye😃