Birinci doğumumda normal doğumu yaptım bebek çıktıktan sonra 2 saat kanamam durmadı çok uğraştılar diktiler ettiler beni mahvettiler. Kanama bozukluğum falan var herhalde sandım ama tahlillerde bir şey çıkmadı şimdi de doktor diyor ki kim bilir o anda ne oldu bilemeyiz yine normal doğum yapabilirsin tahlillerde bir sorun yok diyor. Ama ben çok korkuyorum tabi yine aynı sıkıntıyı yaşar mıyım sezetyan mı olsam acaba diye .böyle bir şey başına gelen var mı