1prensesannesi__ valla kızm 3.5 yaşında daha sütun tadını bilmez hic alistirmadim şuanda zatn kendisi hiç istemiyor nrml meyve suyu komposto ayran vb şeyler bile ilgilenmez içmez mesela biraz kızımla alakali ama bizim doktorumuz da hiç önermedi süt çocuklar için çok zararlı olduğu nü söyledi hep onun yerine peynir ayran kefir yoğurt icirin yedirin daha sağlıklı dedi hep öyle yaptım hala daha da öyle devam ediyorum mesela anaokuluna gidiyor orda süt ıhlamur vb cikiyor kahvaltıda hoc içmiyor öğretmenine ben bunu sevmiyorum diyormuş benim kızın hiç içeceklerde arası yok ama size tavsiyem süt yerine gün de bir defa da olsa mama ve ya anne sütüyle devam edin gelişimi icin