Anneler kızım geçen hafta havale geçirdi. 2 ay önce de yine geçirmişti soğuk havale. 2 gündür çok halsiz gibi. Çok sakin. Görünürde iyi bir şeyi yok yemek yiyor ( az ama yiyor) oyuncaklarıyla oynuyor ama eski neşesi hareketliliği yok sanki. Sizce havaleden mi? Bir de idrar yolu enfeksiyonundan endişeleniyorum ama bulunduğumuz yerde doktora girmek biraz sıkıntı.. var mı böyle olan anneler