37inci Seyyahyolcu oglum 6 bucuk aylı emekliyor dönüyor dede anne baba ece gel hadi dıyor ayaklari üzerine basıyo ama cok degil oturmayi hic istemıyo malesef sizde durum nasil
Ayse53 Seyyahyolcu dönmeye başladık ayaklarına ağırlığıda iyi veriyo sırt üstü yattıgında kendi geri doğru itiyo . Oturabiliyo desteksiz . Sanki haffiften anns diyo gibi .
Mavis123 Seyyahyolcu dönüyor, desteksiz oturuyor, emekliyor... işine gelirse babababa diyor 😍 ek gıdayı çok seviyor.. 2 dişimiz var. Gel babası gel deyince elini açıp kapatıyor.. baş baş yapıyor 🥰🥰🥰 ama çok saç çekiyor çok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
MehmetAras Seyyahyolcu benim oğlum dört gün sonra altı aylık olacak dönüyor oyuncaklarına ilgili mama sandalyesinde duruye ek gıdaya başlıcam patatesi denedim sevmedi muzu denedim sevdi yedi
37inci Deletedmom413 evet gercejten yapıyor bende erken konusmusum birde biz kalabalik aileyiz bu yzden de ogrenıyor bizde sürekli tekrar yapıyoruz
37inci MehmetAras eltimin oglu var 5 yasind sürekli konusuyo ondan d duyuyo bizde anne de baba da bak baban geldi haymiş baban diyoruz konusmaya istekli inş naxar degmez sizlerin bebişleride der 🙏
MehmetAras efsaneisrafilova90 benim oğlum d 5 ay 27 günlük 6 aylık olmıcaklar mı altı bitecek dedinz🙄