Merhaba arkadaşlar,
Bebeklerinize emzirmeyi biraktirdiginizda nasıl tepki verdiler ve kaç aylıklardi? Süreç nasıldı paylaşırsanız sevinirim? Konuşarak halledebilen var mı sorunsuz? Çok soru sordum kusura bakmayın en korktuğum süreçlerden birisi çünkü…