Tam 1 hafta önce sonlandırdım, oğlum 18 aylık. Çok düşkündü ve uykusunu çok etkiliyordu. Devamlı emerek uyuma ve memeden çektiğim anda uyanma gibi durumları vardı. Bende yavaş yavaş bıraktırmaya karar verdim. Bir de tabi emdigi için az yemek yediği bir dönem vardı doktor da azaltmamı söylemişti. Son 2 aydır azalta azalta bitirdim. Günde önce 3 sonra 2 sonra bire düşürdüm. En son ise 2 günde bir ve bitti sütümde çok azaldı. Bu süreçte önce gündüz emmesini bıraktırdım. Yatarken ve gece kalkınca bir kere emiyordu. Sonra gece uyku öncesini bıraktırdım. En son ise geceyi bıraktırdım ki bu süreçte bir kaç gün gece eşim kalkıp kucağında uyuttu. Şu an uyku rutinini yapıp ( diş fırçalama üst alt değişimi vs .) sonra hafif bir müzik açıp kucağımda çok hafif sallayarak uyutuyorum.