nnoktaa ben lisedeyken (25 yıl öncesinden bahsediyorum insanların normal olduğunu dönemler) din hocam oruçluyken unutulup yenilen her şey Allah’ın ikramıdır orucu bozmaz demişti.. Lanet olsun o dedikten sonra bi daha unutmamıştım oruçlu olduğumu 🥴 ikram mikram hepsi bitti