nnoktaa dinimizde hoşgörü de var. Haramlar var, kesin ama peygamberimizi örnek alsın. Yumuşak dille konuşmuş herkese karşı. Ayrıca İbrahim as. Firavun la konuşmaya giderken Allahu Teala yumuşak dille konuşki belki iman eder demiş. Bu hocalar bunları hiç düşünmez herhalde. Her şey sert anlatılırsa tabi insanlar dine bağlı olmaz