Benim bebeğimde çok fazla fışkırar kusuyor 2 aylık doktorumuza söyledik karnından ultrason çekildi ve idrar verdik idrar yolu enfeksiyonu veya karnından dolayı olabilir eğer ikisinde bişey çıkmıyorsa reflü diyorlar büyük ihtimalle reflüden dolayı kusuyordur
Anlamanız için dik yatırarak reflü yatağı gibi yapıp kusup kusmayacağını deneyin yarım saat kalsın hareket ettirmeyin o şekilde bakın