sibelyldrm Bebeğim memeyi emerken aglıyor sizce normal bi durum mu 1.5 aylık agzımdan çıkarıp koyup duruyor ve huzursuz oluyor ağlıyor
elfmrl123 sibelyldrm benimki de iki aylık aynı şekilde memeyi bırakıp ağlıyor sonra resmen saldırır gibi tekrar emiyo sonra yine aynı oluyor bir türlü anlam veremiyorum her zaman yapmıyor ama yaptığında da deli oluyorum niye böyle yapıyor bu çocuk diye
sibelyldrm elfmrl123 asyauysal ya förmül mama da kulanıyorum ara ara onun etkisi var mısır sizce sizler de veriyor musunuz ? Bu bi kaç gündür böyle yapıyor anlam veremiyorum neden yaptığına dair . Gece emziriken sıkıntı yok emiyor
melikekyy elfmrl123 merhaba benim bebegimde ayni durumda bunun icin bi doktora götürdünüz mu acaba ne dedi ? Ve suan gecti mi o durumu çok üzülüyorum bu haline
asyauysal Bennim bebeğimde öyle yapıyor hatta sütüm azalmaya başlamıştı sebebi tamamen gaz mış laktoz alerjisi varmış bebeğimin o yüzden çok fazlaydı ben diyet yapıyorum gaz sancıları azaldı memeyi bırakmıyor şimdi
elfmrl123 sibelyldrm doğduğundan beri bende takviye olarak mama kullanıyorum ilahi onunda etkisi oluyodur evet
likeli sibelyldrm gazdan olma ihtimali yüksek. Rahatlamak için emmek ister ama emdiği için de gazı artar kısır döngü