Sevgili anneler, meme reddi sebebiyle bebeğimi doğduğundan beri sağımla besliyorum. 12 ay oldu. Mememden hiç yara eksik olmadı acıyla sağım yaptım hep uyuşturucu kremlerle. Defalarca mastit oldum sütüm azaldı arttırmak için uğraştım durdum. Hedefim 1 yaşına kadar beslemekti bu sebeple sağım sayısını azalttığım için sütüm azaldı. Şimdi bu duruma üzülüyorum. Biraz daha mı çabalasaydım diyorum. Aranızda uzun zaman bebeğini sağımla besleyen var mı acaba?