Bebeğim geçen hafta hastaydı. Ateş, öksürük vs vardı antibiyotik kullanmadan atlattı.
Ama son üç dört gündür idrarında çok ama çok keskin bir koku var
Beslenmesi aynı. Formül mama içmesi, su içmesi falan hep aynı düzende
İdrar yolu enfeksiyonu olabilir diyorum ama koku harici başka bir belirti yok
Daha önce yaşayan var mı