Merhabalar 6 aylık erkek bebeğim geceleri uyurken birden huzursuzlanmaya başlıyor kendini bir sağa bir sola atıyor başta acıktığını düşünerek emziriyorum uyuyor emerken yatırdığımda tekrar uykuya dalamıyor kıpraşıp duruyor. Altına bakıyorum ıslaklık göstergesi kuru. Bezi açıyorum o zaman çişini yapıyor. Birkaç aydır böyle gündüzleri problem yok beze yapıyor ancak geceleri birkaç kere bez açıp bekliyorum yapması için. Doktorumuza sorduğumuzda idrar yolu enfeksiyonu olsa gündüzleride yaparken huzursuzlaşır ağlar biraz takip edelim dedi ama yok bezide değiştirdim acaba ondan mı diye fayda etmedi. Giydirdiğim şeyleride bol seçiyorum yatırırken bazen çıtçıtlarını bile takmıyorum rahat olsun diye bu durumu yaşayan var mı aranızda?