Selam herkese, doğumum sezeryan oldu, doğumdan beri kanamam hiç bitmedi son bir kaç gündür baya azalmıştı günlük ped e geçtim hatta, kahverengi gibi olmuştu. Yarın 40.günümüz ve bugün tekrar kanamam başladı. Adet kanaması olduğunu düşünmüyorum ama böyle uzun süren oldu mu, ilk adet kanamanız ne zaman başladı?