Balbeby İlk bölümünü açmıştım sarmadı beni izleyemedim ayrıca çok sıkıldım sürekli töre ,aşiret aynı konular içim bayıldı.Komedi dizisine hasret kaldık.Uzak şehir sarmayınca Avrupa Avrupa ya başladım tekrardan.İzlemediysen Avrupa Avrupa yı tavsiye ederim.