minikkoalam0423 daha dün çıktık hastaneden. 40 ateşle 2 hastaneye gittik yapacak bişey yok evde düşürün ateşi dediler test bile yapmadılar. Başka özel hastaneye gittik 41 derece ateşle bu sefer hemen test yaptılar influenza çıktı yatış yaptılar serum taktılar sabaha kadar ateşi düşmedi. Enf.diye bi şurup var onu verdiler 12 saatte 1. Ve 2 gece kaldık ateşi düştü şükür iştahı yoktu iştahı da düzeldi. Ama dr.bacak ağrısı kulak ağrısı tekrar ateş olursa getirin dedi. Verdiği ilacin yan etkileri varmış böyle sanırım. Kasılma ağrı yapiyormus. Şükür şuan biseyi yok.. sizede geçmiş olsun