efnanebrarnisa Emzırerek nasıl kılo verdiniz bu aralar bır kilo veriyorum bı alıyorum sanki bu aralar baya almısım nasıl verecem cok ye süt olsun demekten bende şiştim nasıl verecem kendımden rahatsız oluyorum artık yaa
Sevnurr efnanebrarnisa Ben 25 kilo almıştım iki doğumumda da aşağı yukarı . İkinci doğumumda 84 85 ile doğuma gittim bebek 6 7 aylıkken falan 68 de kaldım veremedim bi türlü evde biraz spor falanda yapıyordum tabi kilo veremeyince onu da bıraktım zaten iki çocuk zor yetişiyordum . Şu an 60 kilo falanım 8 kiloyu verene kadar da ekmek ve paketli ürünleri kestim tatlı falan da yemedim gece falan çok acıkınca incir kuru kayısı gibi şeyler attım ağzıma bol su olarak gitti o kilolarda.
nnoktaa efnanebrarnisa ya ben artık bunun şehir efsanesi olduğunu düşünmeye başladım. Gebelik vs yokken çevremde hep “emzirirken kilo veriliyor” muhabbetlerini dinledim. Emziriyorum. Ayol hamileyken bu kadar yemedim ben 😂 kalan kaldı hani kilo veriliyordu. Yok inanmıyorum ben artık 😂
nslhnak efnanebrarnisa ben emzirerek verdim. Ama benim pek iştahım yok sadece su içmek istiyorum haliyle gitti baya Düzenli kahvaltı yaparım ekstra hiç aksatmam, makarna ve pilavlada pek aram yoktur zaten
likeli efnanebrarnisa zamanla kendiliğinden gitti. 21 kilo aldım hamilelikte. 56 ile hamile kalmıştım bebeğim 8-9 aylıkken eski kiloma döndüm. Emzirmenin ilk zamanları aşırı iştahlıydım ama 4. Aydan sonra o iştahım kalmadı normal yemeye başladım kilolar da kendi kendine gitti.
efnanebrarnisa Sevnurr valla ne guzel ben tutsamdq yemesemde kilom aynı yada şişiyom durmadan ben daha üç çocuk kızım okula gıdıyo 1 sınıfa biri 2 yasında bırıde 3 aylık hiç durdugum yok aksama. Kadar valla
efnanebrarnisa nnoktaa 😂😂😂aynen valla bende ınanmıyorum yemıyorum fazla yemezsen süt olmaz zaten kılo alman emzrıyon dıyorlar hiçte oyle olmuyo kılo aldı basını gıdıyo yalanlara ınandım
Ballilokmam11 nnoktaa veren veriyor valla ben değilim ama ablam o şanslı kişilerden hamile kalana kadar kilolu doğurduktan sonra dal gibi,😂
nnoktaa efnanebrarnisa süt olup olmaması için değil de sürekli bi şeyler yiyesim geliyor. Normalde tatlı sevmem emzirirken tatlı krizlerine giriyorum. 😅
Sevnurr efnanebrarnisa Her emzirme öncesi ve sonrası büyük bardakla hep su içtim aralarda içtiğim hariç kahvaltıda yumurta yeşillik çok yerim normal de de yerdim ama . Kurtlu derler ya aynı öyle hep yiyen kilo almayan tiplerdenim bende ama doğumdan sona veremeyince çok panik oldum bi an da kestim herşeyi gerçekten de gitti yani emzirmenin de etkisi tabi ki . Şu an alt göbeğim var biraz ama onunda spor ihtiyacı var oğlan biraz daha büyüsün onu da halledicem İnşaallah
efnanebrarnisa Sevnurr ne guzel ben cok cabuk kılo alan bırıyim su içsem yarıyo dıyenlerdenım cogu seyı kestım suyu cok içerim sabah kahvaltıdan once sonra ama fark olmadı benden sonra dogum yapanlara bakıyorum nasıl kıloluyken verıyor hemeen anlamadım
efnanebrarnisa likeli bende bir iştahım gıdıyo bir aşırı iştah gelıyo yemesen süt olmaz dıyorlar nasıl verecem bılmıyorum ya
efnanebrarnisa oylesinebiri__ nasıl emzirdin ya hem uykusuz hemde yemek yemezsen süt olmaz ki yanı oyle dıyorlar
likeli efnanebrarnisa süt yemekle değil de çok su içmekle oluyor aslında. Yarayan bazı besinler var bol yeşillik ya da tahin gibi ama tatlı hamur işine falan çok düşmemek lazım. Onları yemenin süte bi faydası olmuyor bize de kilo olarak dönüyor. Bebeğiniz daha küçükse kilo vericem diye acele etmeyin bence bebek büyüdükçe vücut da toparlanıyor eski düzenine dönüyor.
oylesinebiri__ Pamuk_esos doğuma 50 kiloyla gittim bebeğim de düşük kiloyla doğdu Eylül’de doğum yaptım daha da kilo almadım diyetisyenle devam etmen gerekiyor dedi doktor
oylesinebiri__ efnanebrarnisa sütüm var bebeğim mamada alıyor aynı zamanda hem uykusuz hem yemek yiyemenin sonuçu bu kiloda olmak iştahım yok yiyemiyorum acikiyorum yemeğe oturuyorum yiyemiyorum tikaniyorum hiç bişey yiyemiyorum diyetisyen desteği almanı istiyorum dedi doktor bakalım gidicem