Merhaba anneler
Nasılsınız,umarım her şey yolundadır 14 aylık bebeğim diş döneminde oldukca yorucu bir süreç
Bu u aralae kendimi yorgun ,bakımsız ( halbuki degilimdir ) ama öyle hissediyorum sanki 5 sene çöktüm gibi bu durumu siz nasıl yaşıyorsunuz?? Benim gibi hisseden vardır illaki bebeğim büyüdüğü zaman geçer mi acaba bu psikoloji?