perii24 Benim de bebeğim bir dönem hep ağlıyordu sürekli kucağımdaydı, dayanamayacak raddeye geldiğimde kendime bir kaç dakika sakinleşmek için zaman tanıyordum. Akşamları eşim geldiğinde bir iki saat kadar o bakıyordu bende biraz kendime zaman ayırmış oluyordum. Şu an diş dönemindeyiz, zaman zaman huzursuzluğu oluyor doğal olarak yine aynı şekilde oyalanabileceği bir oyuncak verip bir kaç dakika kendime sakinleşmek için zaman tanıyorum. Bir de sizi rahatlatan bir şey varsa size iyi gelir. Mesela beni en çok müzik dinlemek veya şarkı söylemek rahatlatıyor. Alıyorum bebeğimi kucağıma şarkı açıp dinliyorum aynı zamanda söylüyorum. Ritimli müzikler bebeğimi de rahatlatıyor. Bir de bazı bebekler temastan hoşlanmıyor. İlk bebeğim olduğu için geç farkettim şimdi kucağımda mızmızlandığı zaman ona alan tanıyorum