Mlsyhn biz de 6 aylığız aynen böyleyiz. Herşeye bakıyorum, bi sıkıntısı olmadığına eminim ama böyle. Gecelerimiz 4.aydan beter hale geldi. Gündüz de mazallah bir uykuyu düzgün yapamazsa anamı ağlatıyor, diğer uykuya geçerken mahvediyor beni. Yorgunluktan, uykusuzluktan düşüp bayılacağım artık ama geçmiyor. Umudum da kalmadı..