Sahreyldrm Eminedidem biz de sleepy ile basldik ama çok sızdırma yapti Molfix kullaniyoruz 20 günlükken den beri
Eminedidem Teşekkür ederim kızlar banada prima çok öneren olmuştu birde prima deniycem bakalım İnşaAllah memnun kalırım
Thelefant Eminedidem ilk doğduğunda sleepy kullandım 1 ay. 2 numaraya geçtiğimizde sızdırdı.prima premium care'e geçtik memnunum.
Mtzzeynep Thelefant bende doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hatta külot bezini denemeye başladım çok memnunum sıkıntı yaşamadık.